Wednesday, November 3, 2010

17th - Dreams

虽然已经跟自己说了,只要你开心就好。可是为什么每当我睡觉的时候你总是出现在我面前。每当你走的时候我就醒来了,那个时候是多么的想念你。很辛苦!我真的那么爱你吗?我问了我自己很多次,而答案总是我爱你!

Louis Wong,你總是心太軟,心太軟.獨自一個人流淚到天亮,你無怨無悔的愛著那個人.我知到你根本沒那麼堅強,把所有問提都自己扛.相愛總是簡單,相處太難.不是你的 就別再勉強.夜深了你還不相睡,你還在想她嗎?你這樣癡情道底累不累
明知他不会來安慰.只不過想好好愛一個人,多餘的犧牲她不懂心疼.哦算了吧,就這樣忘了吧!該放就放,再想也沒有用.傻傻等待,他也不会回來.你總該為自己想想未來!

yesterday night....my house mate crystal do facial for me..she put mask on my face XD
i remember last time both of us went one utama shop for the mask and then finally we bought 1. We went bac home and try...!! both of us putting mask 2gether and laugh ! XD
so swt that time...


Just got bac home from library...planning not to slp tonite ...continue doing my dissertation...chapter 4 !! bear bear, i miss ur massage so so so so so much !! Miss your hug from behind while im doing assignment... this week gonna be my tough week !!

No comments: